Поглед на бруталистичките ремек-дела на неодамна починатиот скулптор Миодраг Живковиќ, кој создаде некои од најпознатите иконски споменици во Југославија.
Наследството на српскиот мајстор за споменици

1
Оваа фотографија од октомври 2019 година е една од последните на српскиот скулптор Миодраг Живковиќ, кој почина во Белград на 31 јули на 93-годишна возраст.
Живковиќ е роден во јужниот српски град Лесковац во 1928 година. На 20-годишна возраст тој победи на национален југословенски натпревар за скулптури и потоа започна да предава. Живковиќ, исто така, аплицираше на разни јавни уметнички конкурси, освојувајќи неколку што резултираа со некои од најпознатите споменици во Југославија.
Живковиќ е роден во јужниот српски град Лесковац во 1928 година. На 20-годишна возраст тој победи на национален југословенски натпревар за скулптури и потоа започна да предава. Живковиќ, исто така, аплицираше на разни јавни уметнички конкурси, освојувајќи неколку што резултираа со некои од најпознатите споменици во Југославија.

2
Спомен-комплексот „Кадињача“, кој беше завршен во 1979 година, се наоѓа на ридот над град во западна Србија каде партизаните и „Работнички баталјон“ се бореа против нацистичките трупи во ноември 1941 година.

3
Детал од споменикот на Кадињача. „Дупката од куршум“ може да се види од неколку километри.

4
Прекинат лет - Меморијалниот парк Шумарице во централна Србија
Споменикот на бел бетон беше завршен во 1963 година и го означува масакрот на околу 2.300 цивили од страна на нацистичките сили во 1941 година како одмазда за нападот на југословенски партизани врз германските сили. Меѓу убиените имало голем број ученици и неколку наставници, претставени од детските лица на кои може да се види како ја текстура површината на споменикот.
Споменикот на бел бетон беше завршен во 1963 година и го означува масакрот на околу 2.300 цивили од страна на нацистичките сили во 1941 година како одмазда за нападот на југословенски партизани врз германските сили. Меѓу убиените имало голем број ученици и неколку наставници, претставени од детските лица на кои може да се види како ја текстура површината на споменикот.