Постојниот закон за јавно обвинителство не дава можност за успешна борба против организираниот криминал, ниту пак го решава статусот на обвинителите како што тоа е сторено во современите системи, смета Роксанда Крстевска заменик републички јавен обвинител
„Ова го велам од причини што јавниот обвинител е ограничен како во однос на полицијата, така и во однос на судот, во насока на влијание за тоа колку брзо предметите ќе се движат, но и во насока на прибирањето на доказите по одредени кривични предмети“.
Крстевска вели дека предлог законот кој треба да влезе во процедура не нуди добри решенија. Според неа статусот на јавните обвинители е непримерен поради тоа што мандатот од шест години не само што ги лимитира временски, туку и ги врзува за извршната власт според начинот на кој се именуваат.
„Од таа причина ние сме заложници и веројатно во таа борба ќе останеме истрајни, јавните обвинители да бидат селектирани и вреднувани од посебно тело коешто би влегувало веројатно во некој поголем правосуден совет поделен во оддел за судии и оддел за јавни обвинители што би го сочинувале обвинители од сите региони на Република Македонија и во кој би влегле и претставници на извршната власт, но не во бројка што би ја надминувала бројката повеќе од половина, затоа што тогаш повторно би се довело во сомнение вреднувањето на јавните обвинители и можните влијанија на извршната власт“.
Покрај ова, Крстевска посочува дека на јавниот обвинител треба да му се дадат и повеке ингеренции во борбата против организираниот криминал, а сето ова пак вели таа повлекува и промена на Уставот.
„Ова го велам од причини што јавниот обвинител е ограничен како во однос на полицијата, така и во однос на судот, во насока на влијание за тоа колку брзо предметите ќе се движат, но и во насока на прибирањето на доказите по одредени кривични предмети“.
Крстевска вели дека предлог законот кој треба да влезе во процедура не нуди добри решенија. Според неа статусот на јавните обвинители е непримерен поради тоа што мандатот од шест години не само што ги лимитира временски, туку и ги врзува за извршната власт според начинот на кој се именуваат.
„Од таа причина ние сме заложници и веројатно во таа борба ќе останеме истрајни, јавните обвинители да бидат селектирани и вреднувани од посебно тело коешто би влегувало веројатно во некој поголем правосуден совет поделен во оддел за судии и оддел за јавни обвинители што би го сочинувале обвинители од сите региони на Република Македонија и во кој би влегле и претставници на извршната власт, но не во бројка што би ја надминувала бројката повеќе од половина, затоа што тогаш повторно би се довело во сомнение вреднувањето на јавните обвинители и можните влијанија на извршната власт“.
Покрај ова, Крстевска посочува дека на јавниот обвинител треба да му се дадат и повеке ингеренции во борбата против организираниот криминал, а сето ова пак вели таа повлекува и промена на Уставот.