Градењето на Будимпешта

1893 година: изградба на покрив за метро-станица. Метрото во Будимпешта е второто најстаро во светот по лондонското.
 

1893 година: Реконструкција на црквата Матијас, во близина на замокот Буда. Црквата првично била изградена во 14 век, но била обновена по повеќе од две децении кон крајот на 1800-тите.

1894 година: црквата Света Катерина од Александрија (горе десно), јужно од замокот Буда.

1900 година: деца од семејство од повисока класа на ридот Гелерт, а во позадината се гледа мостот Елизабета.

1900 година: Друг поглед на мостот Елизабета што се гради. Цитаделата на Будимпешта е видлива горе десно. Познатиот елегантен мост беше уништен за време на Втората светска војна.
 

1903 година: Жени работнички паузираат на фотографија за време на реконструкцијата на зградата на Министерството за финансии на Будимпешта, во близина на замокот Буда.

1903 година: Работници во друга сала на истото министерство. Зградата беше сериозно оштетена за време на Втората светска војна и беше изградена во помал обем со поедноставен декор.

1913 година: Темелите на иконската вила Хегедуш се градат на ридот Гелерт.
 

1914: мостот на Сечењи претрпе голема реставрација.  Првпат е изграден во 1849 година, но неговиот распон од леано железо е зајакнат до 1914 година.
 

1914: Се работи на мостот Сечењи. Во позадина е палатата Грешам во стилот на Арт Нова, во која денес се наоѓа еден од најблескавите хотели во Будимпешта.

1930: изградба на улицата покрај брегот на реката Дунав во јужна Будимпешта.

1937 година: Крст се крева во Црквата на Светиот Дух.

1937 година: Работници работат на станбена куќа на улицата 20 Сент Умре, во источните предградија на Будимпешта.

1949: Се гради линија на метро под плоштадот Кларк Адам под уништениот воен замок Буда. Будимпешта беше сериозно оштетена откако Унгарија застана на страната на нацистичките сили и претрпе напад од Црвената армија, поддржана од сојузничко бомбардирање.

1950 година: Копање за метро под улицата Керепеши во источните предградија на Будимпешта.

1952 година: Се гради подземен премин на плоштадот Фовам, централен Будимпешта.
 

1955 година: Во тек е изградбата во центарот на Будимпешта. Во позадина, се гледа  лак на мостот Елизабета. Мостот беше срушен и повторно изграден неколку години откако беше направена оваа слика.

1969: Работници на градилиште во лето. По неколку децении социјализам во Унгарија, парите за големи јавни проекти започнаа да пресушуваат.

1975: Градежен комплекс до улицата Балатон. До 70-тите години на минатиот век, многу големи градежни проекти денес се сметаат за нарушување на урбаниот пејзаж на Будимпешта.