Во името на стабилниот курс на денарор, одржувањето на дефицитот на договорената големина, стапката на инфлација на утврденото ниво, Македонија ги заборави структурните реформи. Не е проблемот во ММФ, кој ја протежира оваа политика, проблемот е во сите досегашни влади кои ги прифаќаат решенијата на ММФ:
„Вие треба да укажете дека економијата треба да си го задржи хуманиот дух, ние заборавивме на структура, заборавивме на раст, а ги запоставивме оние што ги имавме,“
е ставот на економскиот аналитичар Марјан Николов од Ценатор за економски анализи, според кого доколку властите знаат што сакаат од ММФ може да се има само корист, а доколку во преговорите се настапува без стратегија, резултатот е веќе познат:
„Кога имате елемент во државата, не дозволувајте да ве фефокусираат. Тие тоа не го прават намерно. Тие доаѓаат во државата, спремни од технички аспект и бараат од вас партнер, преговори, ако вие тоа не го обезбедите, резултатите на сите ни се јасни во последните 13 гоидини.“
Посебен проблем е што двете страни влегуваат со свои математики и без јасна визија дали тоа што се договара и реално може да се исполни:
„Македонија со ММФ не веруваат дека она што е договорено ќе биде исполнето. Од наша страна ние очекуваме кредибилитет, за да можеме да кажеме дека ќе дојдат инвеститори и ќе не извлечат од економската голгота и на крајот пред да заврши аранжманот ние ќе го прогласиме за неуспешен и нема да го исполниме она што сме го договориле.“
Предлозите што доаѓаат во последно време од некои политичари за воведување валутен борд е уште еден доказ дека Македонија има потреба од надворешни авторитети, што како политика е сосема погрешно:
„Во Република Македонија нас стално ни треба кредибилитет, за да може политиката да ги спроведе реформите.“
„Вие треба да укажете дека економијата треба да си го задржи хуманиот дух, ние заборавивме на структура, заборавивме на раст, а ги запоставивме оние што ги имавме,“
е ставот на економскиот аналитичар Марјан Николов од Ценатор за економски анализи, според кого доколку властите знаат што сакаат од ММФ може да се има само корист, а доколку во преговорите се настапува без стратегија, резултатот е веќе познат:
„Кога имате елемент во државата, не дозволувајте да ве фефокусираат. Тие тоа не го прават намерно. Тие доаѓаат во државата, спремни од технички аспект и бараат од вас партнер, преговори, ако вие тоа не го обезбедите, резултатите на сите ни се јасни во последните 13 гоидини.“
Посебен проблем е што двете страни влегуваат со свои математики и без јасна визија дали тоа што се договара и реално може да се исполни:
„Македонија со ММФ не веруваат дека она што е договорено ќе биде исполнето. Од наша страна ние очекуваме кредибилитет, за да можеме да кажеме дека ќе дојдат инвеститори и ќе не извлечат од економската голгота и на крајот пред да заврши аранжманот ние ќе го прогласиме за неуспешен и нема да го исполниме она што сме го договориле.“
Предлозите што доаѓаат во последно време од некои политичари за воведување валутен борд е уште еден доказ дека Македонија има потреба од надворешни авторитети, што како политика е сосема погрешно:
„Во Република Македонија нас стално ни треба кредибилитет, за да може политиката да ги спроведе реформите.“