Достапни линкови

Можност за запознавање и размена на мислења


Македонскиот медиумски пазар бележи крупни чекори во развојот. Меѓу преставниците на медумите преовладува впечатокот дека Просторот за медумското изразување е максимлно развиен со присуство на голем број станици:

„Генерално промените се крупни, тоа е енормен пораст за последните 10-12 години. Јас не познавам земја во Европа, која на толку мал простор има толку фреквенции,“

вели Зоран Иванов директор кој додава дека тоа има позитивни и негативни страни:

„Од една страна тоа е добро, од друга страна тоа создава проблеми, околу финансирањето, што повлекува оценка на квалитетот, значи има многу медиуми со мал број вработени, со необучени кадри кои не можат да одговора на својата функција јавен медиум.“

Според Жанета Скерлев прв човек на македонскиот сервис на Би Би Си во Лондон за разлика од пред една деценија кога пазарот беше преплавен со медиуми денес сепак може да се забележи консолидирање на овој простор со згаснување на медумите што во меѓувреме не успеаја да се наметнат со квалитет:

„Овој процес ќе продолжи и понатаму, бројот на медиумите во Македонија ќе се намалува на сметка на растењето на квалитетот. И тоа е очигледно, ако ги слушнете програмите од пред 10 – 15 години и сега, се забележува голема разлика.“

Како позитивна страна во развојот на медиумскиот пазар некои новинари го издвојуваат впечатокот дека за арзлика од порано се забелезуваат цекори на ослободувањето на медиумите од товарот на владата однсно дека медимите полека успеваат да не прествуваат мегафон на власта

„Полека тоа мислам дека на политичарите им излегува од контрола,“

Вели Лидија јан~овска уредник во а1телевизаија.Сепак на медиумите сеуште им преостнува уште многу простор за освојување. Дел од овие дилеми и отворени прасања што се присутни на медимскиот пазар деновиве се предмет на панел дискусиите што се оргнизираат на самот на електронските медиуми на кој присуствуваат 40 медиуми.Гоце Атансов од македонската редкција ан расдио слободна европа во Прага за ефектите од овој тип на манифестции вели

„Ваквите саеми се добри за да може да се дружиме, да размениме мислења, а не само да си конкурираме меѓу себе.“
„Да се пожалиме како ни е, што ни е, затоа што на никого не му е идеално, да договориме нови партерства и контакти, да се запознаеме подобро и мислам дека е полн погодок од тој аспект.“
„Колку медиумот инвестира во кадрите, толку ќе е добар, денеска техниката е ефтина, нели?“


изјавуваат Гоце Атанасов од Радио Слободна Европа, Жанета Скерлев од Би Би Си и Зоран Иванов од МИА.
XS
SM
MD
LG